Profesje

Sztukmistrz

Różnie ich nazywają. Cyrkowcy, iluzjoniści, błazny, frajerzy... to tylko kilka z najczęściej używanych określeń ludzi, którzy sami o sobie mówią, że są sztukmistrzami. W czasie, gdy na północy nasi obrywają od Molocha, a od południa zżera nas Neodżungla, ludzie coraz chętniej korzystają z prostych, nieskomplikowanych rozrywek.

"Ram tam tam, w której ręce mam?"

Kiedyś wystarczyło po prostu pójść do kina na komedię. Jednak po wojnie szlag trafił filmy, trzeba radzić sobie inaczej. Dlatego też dziś każda licząca się knajpa przynajmniej raz na jakiś czas zaprasza kogoś takiego jak sztukmistrz. Jak sama nazwa wskazuje, sztukmistrzowie szkolą się w wykonywaniu rozmaitych sztuczek, trików i iluzji, by później prezentować swe zdolności ku uciesze gawiedzi. Większość z nich pracuje na niepełnym etacie w kilku knajpach naraz. Najlepsi stają się sławni i wyjeżdżają w trasy, podczas których występują w dziesiątkach lokali porozrzucanych po całej Ameryce. Co ciekawe, zarabiają na tym nienajgorsze gamble.

CECHY (wybierz jedną z nich):

* Zręczna Dłoń: twoja profesja wymaga niesamowitej zręczności i koordynacji ruchowej. Dojście do poziomu, jaki obecnie prezentujesz, nie byłoby możliwe bez lat praktyki, przeplatanych wieloma momentami zwątpienia. Wraz z kuglarskim doświadczeniem i niezłomnością, przyszła także kuglarska zwinność.

Rozpoczynasz grę ze współczynnikiem Zręczność zwiększonym o 1.

* Znajomości: ludzie tacy jak ty szybko stają się powszechnie znani, jeśli tylko mają talent.

Masz do wyboru - albo rozpoczynasz grę z dodatkowymi 20 Punktami Reputacji, albo z dodatkowymi 40 gamblami, które zamienisz na Znajomości.
KOMENTARZE (6) Zaloguj się aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Cazpian 22 sty 2008, 13:02
Kristof czy ty w ogóle wiesz o co chodzi w Neuro z punktami reputacji ? :)
Diabellus 21 sty 2008, 16:04
Kris, żadne punkty reputacji zdobywane na starcie nie dzielą się na lokacje. Druga rzecz, że słownictwo przy pisaniu tekstów do Neuroshimy trzeba trochę inaczej dobierać niż tutaj. I dobra mechanika to też podstawa dobrego tekstu.
Kristof Dernhest Eidenfel 21 sty 2008, 15:34
Kiedy ostatni raz się orientowałem, w postaci ważne było kim jest, a nie jakie ma cechy i jak bardzo się one wyróżniają od innych. A co jak co, Sztukmistrz pod tym względem jest ciekawym pomysłem.
Co do 20 punktów reputacji, zapewne nie są na jedną lokację, tylko do rozłożenia na kilka... Ale jak poprawimy, to będzie, że modyfikujemy wrzucony już artykuł, więc musi zostać jak jest, niestety...
Cazpian 21 sty 2008, 12:24
TU Gnom ma rację , a i te 20 punktów reputacji to chyba lekka przesada :)
Gnom 21 sty 2008, 09:35
Troche za mało indywidualne cechy. Równie dobrze mogłyby to być cechy mafioza czy dowolnej innej profesji (bracz czegoś co mechanicznie wyróżniałoby ją od innych), więc trochę wygląda to jak propozocja odgrywania postaci a nie osobna profesja.
Diabellus 21 sty 2008, 02:54
20 punktów reputacji? Że co? Czy to było przemyślane??
  • Ostatnie artykuły

Copyright © 2004-2017 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 28 maja 2017, 11:18 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka