Podręcznik Łowcy

Szaroskóry

Mutanci to plaga, która trawi powojenne Stany Zjednoczone niczym rak. Jeśli nie są podstawowym wrogiem tych, którzy przetrwali zagładę, to na pewno są zaraz za Molochem. Po niektórych z tych istot nie znać żadnych widocznych mutacji. Szaroskórzy, na szczęście, choć nie do końca, nie wyglądają jak ludzie. Są oczywiście humanoidalni, ale ich główna cecha wyróżniająca jest już zaznaczona w ich mianie – skóra tych istot jest szaro-popielatego koloru.

Szaroskórzy to jeden z typów mutantów, który opanował już pewne tereny. Należą do nich obrzeża dużych miast i wyludnione miasteczka – wszystkie miejsca, w otoczeniu których dominują szarości. Wybierają je ze względu na swoje ograniczone zdolności kamuflażu (kolejny, po kolorze skóry „prezent” od mutacji), które pozwalają im prawie wtopić się w szarość muru lub gruzu, jeśli tylko pozostaną bez ruchu. A sztukę tę opanowali do perfekcji.

Szaroskórzy żywią się tym, co wpadnie im w ręce – zazwyczaj małymi zwierzętami lub przedwojennymi zapasami. Ich organizm nie potrzebuje wiele pożywienia i mutanci nauczyli się już wytrzymywać przez kilka dni bez żadnego posiłku. Gustują zwłaszcza w ludzkim mięsie, toteż są w stanie bardzo dobrze się zorganizować, gdy ich zwiadowcy stwierdzą, że w stronę miasta opanowanego przez Szaroskórych zbliżają się ludzie. Mutanty atakują w bardzo sprytny sposób – kryjąc się w gruzach a czasami przylegając do ścian, Szaroskórzy czakają na odpowiedni moment, po to aby rzucić się na przeciwników i w jednej chwili rozszarpać ich pazurami lub po prostu zagryźć. Czasami zdarza im się używać włóczni, ale nie jest to reguła – preferują swoje ostre pazury i zęby.

Nie wiadomo do końca czy Szaroskórzy to twór Molocha, czy też po prostu następstwo promieniowania w pierwszych latach po zagładzie. Tak czy inaczej nie znają oni litości, a ci którzy przeżyli spotkania z nimi określają ich jako bardzo agresywnych i trudnych do zabicia.

Agresja: 15
Pierwsze spotkanie: bez testu
Ruch: 3m / segment
Trafienie: za ruch +20%, za kamuflaż +10%
Słaby Punkt: Głowa (obrażenia o poziom wyższe) PT: +80%
Zręczność: 15
Percepcja: 14
Spryt: 14

AKCJE:
Akcja za 1 sukces: Cios pazurami lub Ugryzienie (Lekka rana)
Akcja za 2 sukcesy: Cios pazurami i Pochwycenie (Lekka Rana)
Akcja za 3 sukcesy: Cios pazurami, Pochwycenie i Ugryzienie (dwie Lekkie Rany)

Tryb berserkera: Nie

Wytrzymałość: 1 Rana Krytyczna + 1 Rana Lekka
Redukcja Ran: Nie
Pancerz: Nie
Ucieczka: po 1 Ranie Krytycznej
Kondycja: 12

Pochwycenie: jak zdolność o tej samej nazwie u Bit-Boys (Neuroshima 1.5, strona 392)
KOMENTARZE (7) Zaloguj się aby dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się!
~Sir Mortimer 20 lut 2008, 10:24
1. Brak testu? To chyba dla postaci stworzonych przez Molocha.
2. Nie wiadomo skąd się wzięli?Hmmm...W sumie nic nowego ale z tego Neuro jest znana.
3. Rzekę iż da się przeczytać ale jest strasznie "twardo" napisano. Nie czuć luzu Neuro. Ale i tak jest dobre.
Kristof Dernhest Eidenfel 18 lut 2008, 20:16
Faktycznie, mogłem dodać test na pierwsze spotkanie, jest to rzeczywiście logiczne. No cóż, moje uchybienie.
Diabellus 18 lut 2008, 19:49
Przez radiacje nie powstanie nigdy mutacja która będzie korzystna dla zmutowanego. Nie powstanie też nigdy cały nowy gatunek, bo każda mutacja jest unikalna. Dziwi mnie też że na spotkaniu z mutkiem nie robił byś testu. I to dodatkowo takim, który nagle ci wyskakuje z ściany. Pomysł fajny, brakło tylko wiedzy i wyobraźni by go doszlifować...
jullicanif 18 lut 2008, 15:59
Właśnie Kristof, wydawało mi się, że już Ci to "otoczenie" wytykałam, ale widze, że nie przyniosło to pożądanego rezultatu. Teraz inni się za Ciebie wezmą :P .
Cazpian 18 lut 2008, 13:15
" wszystkie miejsca, w których otoczeniu dominują szarości "

Powinno chyba być " wszystkie miejsca, w których dominuje szarość :P .
Jassmina 18 lut 2008, 07:55
Ale brak przecinka w pierwszym zdaniu aż boli :P
Elion 18 lut 2008, 00:26
hmmmmmm ciekawe. Urozmaica Kampanie gdzie się bardzo dużo podrózuje. Fajna koncepcja.
  • Ostatnie artykuły

Copyright © 2004-2017 Bestiariusz.pl. Wszelkie prawa do treści, grafiki oraz zdjęć dostępnych na stronie są zastrzeżone na rzecz Bestiariusz.pl lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały są udostępnianie na podstawie współpracy z Bestiariusz.pl.

Teraz jest 19 wrz 2017, 23:20 — Strefa czasowa: UTC + 1
Engine: NERV 4.0 BETA
Warunki użytkowaniaPolityka prywatnościUsuń ciasteczka